Scouting-app

Gepubliceerd op: 20-07-2023 09:51

De nieuwe scouting-app is er! De app verkeert nog in zijn testfase maar er zijn al verschillende modules beschikbaar o.a. de agenda.
Wil jij hem al gebruiken? Je kan ook wachten op de uitnodiging die je binnenkort via email ontvangt.

- Download de app via de links hieronder:

- Start de app en klik op account aanmaken (zie de afbeeldingen links)
- Gebruik het e-mailadres dat bekend is in SOL. Is het lid onder de 18 wordt automatisch gebruik gemaakt van het e-mailadres van de eerste ouder/verzorger. (check gelijk in 'Scouts On Line' of jou NAW gegevens nog actueel zijn!)
- Vul een wachtwoord in. (Dit wachtwoord is alleen voor de app)
- Klik op account aanmaken en je bent klaar.
Het aanmaken van het account is eenmalig, volgende keer gebruik je de knop inloggen.

We houden je op de hoogte m.b.t. wijzigingen en aanvullingen in onze app. Veel plezier!